Wyświetlono wiadomości znalezione dla zapytania: obrazy DALI





Temat: Salvador Dali Obrazy
przykładowe obrazy




paczka zawiera 120 obrazów

http://odsiebie.com/pokaz/1454949---6f78.html
KUNIEC


Bez hasła
KUNIEC
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Pomocy
To nie są dzieła z XX wieku

A więc

1. ''Myśliciel'' - Auguste Rodin - Rzeźba - 1902 r.

2. ''Panny z Avignon'' - Pablo Picasso - Obraz - 1907 r.

3. ''Dwa cheesburgry ze wszystkim'' - Cleas Oldenburg - Rzeźba - 1926 r.

4. ''Koziorożec'' - Max Ernst - Rzeźba - 1948 r.

5. ''Akt leżący'' - Amadeo Modigliani - Obraz - 1920 r.

6. ''La Méditerranée'' - Aristide Maillol - Rzeźba - 1905 r.

7. ''Dafne'' - Hans Arp - Rzeźba - 1955 r.

8. ''Narodziny płynących życzeń'' - Salvador Dali - Obraz - 1932 r.

9. ''Wandzeitung - Mai'' - Renato Guttuso - Obraz - 1968 r.

10. ''Hałas uliczny wdzierający się do domu'' - Umberto Occioni - Obraz - 1911 r.



Pozdro
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Obejrzyjcie strone
On Sat, 15 Nov 2003 00:27:49 +0100, Piotr Kręglicki <pkregli@wp.pl
wrote:


On 11/13/2003 7:10 PM, astronauta wrote:

| Ale co to ma do rzeczy? Ja nie pisze o tematyce tylko o warsztacie.
| Wedlug ciebie malarstwo renesansowe czy impresjonizm nie opieraly sie na
| zadnych regulach czy podstawach naukowych?

| O jakich podstawach naukowych piszesz?

Chociazby z dziedziny matematyki, anatomii czy szeroko pojetej optyki.


Czyli jak ktos namaluje kwadrat to wazne aby byl kwadratowy bo
geometria tak nakazuje, ale jak bedzie mila nie rowne boki to obraz do
chrzanu bedzie, idac dalej wszystkie surrealistyczne obrazy Dali na
ktorych przedstawial rozne stwory to kicz bo nie zgadzaja sie z
anatomia ... optyka itd


| Mylisz sie , moje strony nie ogryniczaja sie do paru wstawionych
| obrazkow, jest na nich szeroka wiedza np jesli cie interesuje ekonomia
| to polecam jeszcze niedkonoczone strony o ekonomii
| http://astronauta.republika.pl/ekonomia.html

Coz, ja nic nie poradze, ze forma mi sie nie podoba.


Bos ty pewnie jakis uraz ze szkoly masz i tablicy szkolnej nie lubisz.
Ale pomysl sie liczy

http://www.astronauta.tk

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Obejrzyjcie strone
On 11/15/2003 3:44 PM, astronauta wrote:


Czyli jak ktos namaluje kwadrat to wazne aby byl kwadratowy bo
geometria tak nakazuje, ale jak bedzie mila nie rowne boki to obraz do
chrzanu bedzie, idac dalej wszystkie surrealistyczne obrazy Dali na
ktorych przedstawial rozne stwory to kicz bo nie zgadzaja sie z
anatomia ... optyka itd


Ja o renesansie a ty wyjezdzasz z surrealizmem. Poczytaj chociazby
"Malarstwo bialego czlowieka" Lysiaka, bedziesz wiedzial o co mi chodzi.


Bos ty pewnie jakis uraz ze szkoly masz i tablicy szkolnej nie lubisz.
Ale pomysl sie liczy


Urazu do szkolu nie mam. Gratuluje samozowolenia i poczucia nieomylnosci.

P. Kreglicki

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Palma artystowskich idiotyzmów
Pamiętam, jak spece od propagowania socrealizmu w pieknym stylu
obrzydzali "ludziom pracy" obrazy Dali, czy też rzeźby surrealistów... A
z tą palmą to jest bardzo zabawna sprawa... Sami zresztą poczytajcie:
http://free.polbox.pl/f/flasher/m_prowokacja_i_tolerancja.html

pozdro, Flasher

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: sluzba wojskowa - pisze tutaj bo nie pasuje mi zadna inna grupa


| pewnie że bez obrazy. Dali rezerwe za dyplom inżyniera.

inzynier szeregowiec???


Ja juz od kilkunastu lat taki jestem :)) z kategoria A :)))
Mniodzio, na zadne szkolenia nie ciagaja :)))

pozdrawiam :))

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?
On 28 Sie, 12:19, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


| | W fizyce nie ma opisu duchów.

| Fizyka składa się głównie z opisu duchów.
| To jaki opis rzeczywistości nie jest opisem duchów?

Każdy jest.  Istotą zaawansowanych technik opisu,
zwanych myśleniem abstrakcyjnym, jest bowiem
generowanie i obsługa abstrakcji. Czyli duchów.
Nie da się myśleć abstrakcyjnie bez abstrakcji,
choćby się nie wiem, jak bardzo chciało.
Sorry.


Czyli wg Ciebie jak rozumiem obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
obsługują te same abstrakcje.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?


| To jaki opis rzeczywistości nie jest opisem duchów?

| Każdy jest.  Istotą zaawansowanych technik opisu,
| zwanych myśleniem abstrakcyjnym, jest bowiem
| generowanie i obsługa abstrakcji. Czyli duchów.
| Nie da się myśleć abstrakcyjnie bez abstrakcji,
| choćby się nie wiem, jak bardzo chciało.
| Sorry.
Czyli wg Ciebie jak rozumiem obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
obsługują te same abstrakcje.


Jak rozumiesz, to tak, ale generalnie nie.
Jakżeś to wydedukował?
W ogóle, jak Ci wyszło, że obraz Picassa jest
opisem?

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?
On 28 Sie, 13:32, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


| To jaki opis rzeczywistości nie jest opisem duchów?

| Każdy jest.  Istotą zaawansowanych technik opisu,
| zwanych myśleniem abstrakcyjnym, jest bowiem
| generowanie i obsługa abstrakcji. Czyli duchów.
| Nie da się myśleć abstrakcyjnie bez abstrakcji,
| choćby się nie wiem, jak bardzo chciało.
| Sorry.
| Czyli wg Ciebie jak rozumiem obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
| obsługują te same abstrakcje.

Jak rozumiesz, to tak, ale generalnie nie.
Jakżeś to wydedukował?
W ogóle, jak Ci wyszło, że obraz Picassa jest
opisem?


A czym jest?

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?


| Czyli wg Ciebie jak rozumiem obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
| obsługują te same abstrakcje.

| Jak rozumiesz, to tak, ale generalnie nie.
| Jakżeś to wydedukował?
| W ogóle, jak Ci wyszło, że obraz Picassa jest
| opisem?
A czym jest?


Obrazem Picassa. Więc jak Ci wyszło, że jest opisem?
Wiesz, może i masz rację... Kto wie, może się mylę
odróżniając obraz Picassa od opisu... Ale jak Ci to
wyszło?
Może w ten sposób:

-Julian Tuwim był poetą, czy malarzem?
-Malarzem.
-No, można uznać, bo w pewnym sensie malował
słowami.

No i jak Ci wyszło, że obrazy-opisy Picassa i Dalego
obsługują te same abstrakcje, i to według mnie.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?
On 28 Sie, 13:50, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


| Czyli wg Ciebie jak rozumiem obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
| | obsługują te same abstrakcje.

| Jak rozumiesz, to tak, ale generalnie nie.
| Jakżeś to wydedukował?
| W ogóle, jak Ci wyszło, że obraz Picassa jest
| opisem?
| A czym jest?

Obrazem Picassa. Więc jak Ci wyszło, że jest opisem?
Wiesz, może i masz rację... Kto wie, może się mylę
odróżniając obraz Picassa od opisu... Ale jak Ci to
wyszło?
Może w ten sposób:

-Julian Tuwim był poetą, czy malarzem?
-Malarzem.
-No, można uznać, bo w pewnym sensie malował
słowami.

No i jak Ci wyszło, że obrazy-opisy Picassa i Dalego
obsługują te same abstrakcje, i to według mnie.


Na pewno znasz takie słowa: "literatura jest lustrem rzeczywistości"
Dla mnie to gadanie "filozofów", ale dla innych ...?
Chodzi mi o związek między abstrakcjami, jeśli przyjmujemy, że
rzeczywistość fizyczna jest jedna.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?


| Skoro trzymasz się bez względu na argumenty,
| których nie jesteś w stanie odeprzeć i ilość
| pytań, na które nie jesteś w stanie odpowiedzieć
| - tak, to właśnie wiara.
A człowiek, który nie uznaje empirii jest łatwym dyskutantem?


A człowiek, który nie uznaje nieruchomości Ziemi,
jest łatwym dyskutantem? - spytał uczony scholastyk
Kopernika.

I znowu. Niedawno żeś mi usiłował wmówić, że według
mnie, cytuję, obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
obsługują te same abstrakcje. A teraz mi znowu wmawiasz,
że nie uznaję empirii. Czy Ty się nigdy nie nauczysz?

Wpływ empirii na fizykę i inne takie jest cholernie
skomplikowany i bardzo pośredni.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?
On 29 Sie, 10:36, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


| Skoro trzymasz się bez względu na argumenty,
| których nie jesteś w stanie odeprzeć i ilość
| pytań, na które nie jesteś w stanie odpowiedzieć
| - tak, to właśnie wiara.
| A człowiek, który nie uznaje empirii jest łatwym dyskutantem?

A człowiek, który nie uznaje nieruchomości Ziemi,
jest łatwym dyskutantem? - spytał uczony scholastyk
Kopernika.


I scholastyk i Kopernik nie mieli nawet teleskopu.


I znowu. Niedawno żeś mi usiłował wmówić, że według
mnie, cytuję, obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
obsługują te same abstrakcje. A teraz mi znowu wmawiasz,
że nie uznaję empirii. Czy Ty się nigdy nie nauczysz?


To nie chodzi o moją naukę, lecz o wydobycie w końcu z Ciebie, co
uważasz za abstrakt, ideę, a co za zjawisko i fakt uzyskany z
doświadczenia.


Wpływ empirii na fizykę i inne takie jest cholernie
skomplikowany i bardzo pośredni.


Oczywiście, nie było by filozoficznych tomów z teorii poznania, ale
czy bardzo pośredni?

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Lenin ozdobny
A 6 glowek Lenina na pianinie?
Namalowal taki obraz Dali. Chyba w tytule bylo "Hallucination partielle". Do
obejrzenia w Centrum Pompidou (Beaubourg) w Paryzu. Za komuny uwielbialem ten
obraz, mozna sie bylo bezkarnie posmiac z przedmiotu kultu na wschod od Laby.
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Wizerunek anioła w lit i malar XX-XXI wieku
Wizerunek anioła w lit i malar XX-XXI wieku
Pomocy. W tym roku piszę maturę. Temat na ustny to: Różne wizerunki aniołów w literaturze i malarstwie. Chciałabym zacieśnić ten temat to literatury i malarstwa XX i XXI wieku i porównać jak ludzie tych wieków przedstawiali postacie z Biblii.

Od razu zaznaczam, że nie idę na łatwiznę i nie oczekuję, że wszystko za mnie napiszecie i zrobicie, a ja sobie tylko skorzystam. Nie nie. Pewną listę już mam, ale może ktoś jeszcze ma coś ciekawego do zaproponowania.

Książki, opowiadania, wiersze:
- Herbert "U wrót doliny" aniołowie strażnicy
- Terakowska "Tam gdzie spadają anioły" anioł oczami dziecka
- Leśmian pierwszy wiersz z cyklu Aniołowie
- ZASTANAWIAM SIĘ NAD: Musso "Potem..." oraz Sebold "Nostalgia anioła"

Malarstwo:
- Malczewski "Za aniołem"
- Chagall jeszcze się zastanawiam jaki obraz
- Dali "Anioł z Port Lligat"

co do malarstwa to moze macie inne propozycje?:>

a moze macie jakaś inną koncepcje jak ogólnie opracować ten temat prezenracji maturalnej. może nie zacieśniać się tylko do XX i XXI wieku...
wiecie... chciałabym jakoś zaskoczyć komisję. ciekawie zaprezentować ten temat...

z góry dziękuję za pomoc!

pozdrawiam!
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Prezenty dla rodziców
Niegłupi pomysł
z tym weekendem na odpoczęcie po weselu.Moi znajomi dali rodzicom po zegarze
takim stojącym na ok. 30 cm wysokim. My daliśmy 2 tomowe wydanie kalendarium o
papieżu bo akurat tak chcieliśmy i po olbrzymim bukiecie kwiatów dla każdego
rodzica osobny bukiet + piosenka z dedykacją i słowne podziękowania oczywiście.
Inni znajomi dali obraz ale pomysłów może byc wiele,wystarczy że wie się jakie
gusta mają rodzice. Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Pierwsze pozwy antypirackie w Europie
Porownywanie obrazow do muzyki jest co najmnjej idiotycznym nieporozumieniem.
Tylko orginalne obrazy kosztuja duzo (sa niepowtarzalnym dzielem ktorego
dokladne skopiowanie (powtorne namalowanie) jest niemozliwe) a ich kopie mozna
kupic za grosze. Natomiast kazda kopia utworu jest tylko kopia, mozna przyjac
ze rownowartoscia orginalu w tym przypadku sa prawa autorskie, ktore tez sa
drogie i przynosza duze zyski.

Obrazami i muzyka zadza inne prawa. Dobre obrazy dobrego artysty nabieraj na
wartosci po smierci artysty (i nalezy tu mowic o wartosci rynkowej a nie
bezwzglednej). Orginalne obrazy to inwestycja natomiast CD po zakupie odrazu
traci na wartosci. Ilu dzisiaj slucha starych utworow? Obrazy Dali za sto lat
beda kosztowac co najmnjej 10x tyle co dzisjaj a prawa auorskie do
piosenek "the beatles" 10x mniej.

Wracajac to glownego tematu zabrzmi to cynicznie ale zlodzieja powiesili nie za
to ze kradl ale za to ze dal sie zlapac, w mysl jedenastego przykazania "nie
daj sie zlapac".
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Bitwa dzisiejsza - piątek (siano)
chyba zaczne sie domagac moich 9zl!!!!:))) tuz po wyjsciu mieszkancow z domu
dali obraz kontrolny i tyle:(
sianko... pozycz troszke cierpliwosci!!!:) moja wlasnie sie konczy... po 3
godzinach posiadania kodu!!!!!a tu caaaaaaaaaaaly miesiac
jeszcze!!!!!!!:)))))))))))))
pozdrawiam:) Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Bitwa dzisiejsza - piątek (siano)
Gość portalu: A napisał(a):

> chyba zaczne sie domagac moich 9zl!!!!:))) tuz po wyjsciu mieszkancow z domu
> dali obraz kontrolny i tyle:(
> sianko... pozycz troszke cierpliwosci!!!:) moja wlasnie sie konczy... po 3
> godzinach posiadania kodu!!!!!a tu caaaaaaaaaaaly miesiac
> jeszcze!!!!!!!:)))))))))))))
> pozdrawiam:)

siano zamiast mozgu, siano w butach,
pozdrawiam imbecyli na tym forum
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Bitwa dzisiejsza - piątek (siano)
Gość portalu: od_kena napisał(a):

> Gość portalu: A napisał(a):
>
> > chyba zaczne sie domagac moich 9zl!!!!:))) tuz po wyjsciu mieszkancow z do
> mu
> > dali obraz kontrolny i tyle:(
> > sianko... pozycz troszke cierpliwosci!!!:) moja wlasnie sie konczy... po 3
>
> > godzinach posiadania kodu!!!!!a tu caaaaaaaaaaaly miesiac
> > jeszcze!!!!!!!:)))))))))))))
> > pozdrawiam:)
>
> siano zamiast mozgu, siano w butach,
> pozdrawiam imbecyli na tym forum


Jak Ci nie odpowiada towarzystwo, zmień po prostu forum!
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Ech muzyka, muzyka, muzyka..
bylem.. widzialem .. przezylem (i wciaz przezywam)
Wczoraj bylem w cyrku! Nie w jakims zwyklym
alw w magicznym "Cirque du Soleil"

Polozenie cyrku tez bylo niezwykle, obok Queen Mary - wielkiego
ocanicznego statku.
Nieziemska muzyka, kostiumy i ci artysci! Najlepiej podobala
mi sie grupa 4 Chinek... toz to sztuka sama w sobie.
Niektore sceny to jakby zywcem wyjete z filmow Bunuela, Bergmana
lub z obrazow Dali... niesamowite..

Wchodzac do namiotu cyrkowego.. przenioslem sie w czasie 40+ lat
kiedy to jako chlopiec marzylem wedrowac z cyrkiem po swiecie... Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Immunitet
Najadles sie Rutinoscorbinu i odrazy widac poprawe.Moglbys byc zywa reklama
dzialania Rutinoscorbinu :p a tak na marginesie skoro uczyles polskiego to mnie
zastanawia jedna rzecz czy pisze sie wziasc czy wziac?Forma poprawna to Tobie
powiem czy CI powiem,powinno sie odemiac np. Obraz Daliego czy powinno sie
mowic obraz Dali( salvadora nikomu nie dali) albo np. powinno sie napisac
szacunek ilustam liczb czy podsumowanie ilustam liczb?
Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Turystyka na siłę. Jestem przeciw.
Do kogo te słowa? Do garstki żeglarzy-zapaleńców? Większość z nich już dawno
docenia te walory. I ciągle nic. Zeglarstwo to sport dla ELIT !!! Warto o tym
pamiętać również przy Tall Ship's Races. Rzeczywisty efekt imprezy będzie taki,
jak objazdowej wystawy obrazów Dali'ego. Czyli żaden.

Pracujesz ciężko przez cały rok i zarabiasz kasę. Uzbierałaś 2-3000 tysiące i
chcesz się wreszcie wyrwać na zasłużony urlop. Masz do wyboru: Turcja, Kreta,
Tunezja, Zachodniopomorskie. Wybieraj. Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: ''CO Z TĄ POLSKĄ'---GIERTYCH---LEPPER.........
''CO Z TĄ POLSKĄ'---GIERTYCH---LEPPER.........
We wczorajszej auducji TV T.Lisa "'Co z tą Polską ?" wystąpili p.Giertych i
p.Lepper którzy stoczyli pojedynek godny walki Gołoty.Wg.mnie ci panowie
dali obraz swej osobowości i planów jakie maja po dojściu do władzy.Co o tym
sądzicie? Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Do interpretacji
Do interpretacji
Co miał autor na myśli

free.of.pl/p/pinacolada/Dali/obrazy/metamorfoza%20narcyza.jpg
Salvador Dali "Metamorfoza narcyza" Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Jaka kara dla rodziców...
Wiesz, wydawało mi się, że założenie, iż ktoś jest inteligentny, jest raczej oznaką szacunku... Pojęcie projekcji nie powinno byc obce ludziom oczytanym, miłośnikom filmów Felliniego, czy obrazów Dali'ego. No ale skoro ty wolisz uchodzic za nieuka i ciemniaka... Ciebie to pewno wysyłali do psychologa za karę (nomen omen). Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: sluzba wojskowa - pisze tutaj bo nie pasuje mi zadna inna grupa


i dali rezerwe za ladne oczy? a moze miales jakis "defekt" (bez obrazy)?


pewnie że bez obrazy. Dali rezerwe za dyplom inżyniera.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: sluzba wojskowa - pisze tutaj bo nie pasuje mi zadna inna grupa


| i dali rezerwe za ladne oczy? a moze miales jakis "defekt" (bez obrazy)?

pewnie że bez obrazy. Dali rezerwe za dyplom inżyniera.


inzynier szeregowiec???

mario

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?

On 29 Sie, 10:36, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


| A człowiek, który nie uznaje nieruchomości Ziemi,
| jest łatwym dyskutantem? - spytał uczony scholastyk
| Kopernika.
I scholastyk i Kopernik nie mieli nawet teleskopu.


Hm? Może i nie mieli. A bo co?


| I znowu. Niedawno żeś mi usiłował wmówić, że według
| mnie, cytuję, obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
| obsługują te same abstrakcje. A teraz mi znowu wmawiasz,
| że nie uznaję empirii. Czy Ty się nigdy nie nauczysz?
To nie chodzi o moją naukę


Owszem, chodzi o Twoją naukę. Żebyś się oduczył
wmawiać mi, że nie uznaję empirii itp.


, lecz o wydobycie w końcu z Ciebie, co
uważasz za abstrakt, ideę, a co za zjawisko i fakt uzyskany z
doświadczenia.


Nie uświadczysz w opisie czegoś takiego, jak fakt
uzyskany z doświadczenia. W opisie zawsze jest
ciąg znaczków lub głosek, uzyskanych
według (doświadczenia i reguł tworzenia opisu).
Nie napiszę Ci zatem, co jest faktem uzyskanym
z doświadczenia, ani nie powiem, bo wyszedłby
mi nie żaden fakt uzyskany z doświadczenia, tylko
ciąg znaczków lub głosek, uzyskanych według
(doświadczenia i reguł tworzenia opisu). Co zaś
jest abstraktem - podawałem Ci prostą regułę,
pozwalającą w wielu przypadkach określić:
jeśli obrabia się go według reguł obróbki
abstraktów, na przykład i najczęściej matematyki,
to na pewno abstrakt. Dodam jeszcze - jeśli
go nie idzie zobaczyć, usłyszeć ani dotknąć,
to zapewne abstrakt. Tak więc ewidentnymi
abstraktami są wszystkie pojęcia pomiarowe.
Można nawet dość łatwo określić ich klasę,
to funkcje określone na zbiorze rzeczywistych
elementów o wartościach w R. Mniej ewidentny
jest taki elektron. Nie wiem, czy to abstrakt,
czy nie.


| Wpływ empirii na fizykę i inne takie jest cholernie
| skomplikowany i bardzo pośredni.
Oczywiście, nie było by filozoficznych tomów z teorii poznania, ale
czy bardzo pośredni?


No jasne - oczywiście [że bardzo pośredni], ale
czy bardzo pośredni?
Tak, bardzo pośredni. Nie byłoby filozoficznych tomów
z teorii poznania, zresztą niewiele wartych, bo żadnego
poznania nie ma. Jest tylko budowa modelu. Dużego modelu,
duża budowa. Fizycy nawet prawie się kapnęli, co naprawdę
robią. Ho ho ho, niegłupio, jak na nich.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: wstręt mnie ogarnął jak to czytałam...
pisowcy dali obraz samego siebie i swojego języka
a potem lamentują ze wszyscy ich nie doceniając i wszyscy to lewaki
,żydzi,wykształciuchy ,bogacze itd itd itd i ci co są w zomo Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: nietypowa prośba
brawo! obraz Dali jest genialny! I jakze trafny... :D Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Bitwa dzisiejsza - piątek (siano)
jednak jest coś nie tak - teraz BB kazał im zebrać się przy stole żeby coś
ogłosić i znów dali obraz kontrolny.. Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Bitwa dzisiejsza - piątek (siano)
sianko!
powiedzial ze poda wyniki bitwy!
i dali obraz kontrolny:(((
no qrde chyba @ z bluzgami im posle!:(
pozdrawiam:)) Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: The 4400 - warto?
Jeszcze jeden odcinek !
Dobrze ze obraz dali normalny, a nie rozciagniety do formatu 4:3 (dla porownania
Chirurdzy tak wlasnie "leca"). To wracamy przed TV :) Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Po imieninach!
Po imieninach!
Witajcie Kochani! Dopiero dziś mogę się odezwać, bo zazdrosny Internet odciął
mnie od sieci. Ale wytłumaczę od początku. Kilka dni temu obiecałem, że
wieczorem wszystko wyjaśnię. I opisałem swoje kłopoty spowodowane wrodzoną
tępotą. Napisałem, że gdyby Bryzunia nie zapytała czy otrzymałem pocztę, to w
życiu bym się nie domyślił, iż gazetowej skrzynce jest jakaś poczta dla
mnie. Wyjaśniłem, że korzystam z programu The Bat do odbioru poczty, bo
program ten sprawdza co kilka minut i sygnalizuje nadchodzącą pocztę. A na
programie The Bat adres Raka okazał się zablokowany nie wiem dlaczego. Gdy
więc wszystko ładnie opisałem i wysłałem, to okazało się, że gdzieś to
przepadło. Usiadłem i zgrzytając zębami napisałem jeszcze raz, ale okazało
się że w międzyczasie odcięto mnie od Internetu ponieważ Magdusia wyczerpała
przed czasem miesięczny limit 150 godzin. Dopiero dziś mam znów dostęp i mogę
Wam Wszystkim podziękować za przepiękne życzenia. Muszę również rozczarować
Mysz, bo żadna kartka od Niej nie przyszła! A może przyszła, bo jest jakaś
kartka z bukietem róż wysłana z Interii, której nie można otworzyć! Ale za to
od Bryzy dostałem całą galerię obrazów Dali i kartek z serduszkami i
amorkami. Spłakałem się ze wzruszenia jak bóbr i łzy kapały mi na brzuszysko!
Ania i Linea również złożyły mi życzenia i tylko teraz jest mi smutno, bo
imieniny się skończyły i znów wszyscy razem będziecie się zastanawiać jak tu
poznęcać się nad moimi zwłokami, żeby nadawały się do zjedzenia!
Wdzięczny Tubylec Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czy solarium pomaga na depresję i jesienne
motyle na jesien zdychaja nie ma co sie ludzic trzeba bylo wczesniej sie grzac

free.of.pl/p/pinacolada/Dali/obrazy/jesienny%20kanibalizm.jpg Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: czym jest energia?
On 29 Sie, 13:15, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:


On 29 Sie, 10:36, Maciej Woźniak <mlwozn@op.plwrote:

|

| A człowiek, który nie uznaje nieruchomości Ziemi,
| jest łatwym dyskutantem? - spytał uczony scholastyk
| Kopernika.
| I scholastyk i Kopernik nie mieli nawet teleskopu.

Hm? Może i nie mieli. A bo co?

| I znowu. Niedawno żeś mi usiłował wmówić, że według
| mnie, cytuję, obrazy Picasso (też opisy) i obrazy Dali
| obsługują te same abstrakcje. A teraz mi znowu wmawiasz,
| że nie uznaję empirii. Czy Ty się nigdy nie nauczysz?
| To nie chodzi o moją naukę

Owszem, chodzi o Twoją naukę. Żebyś się oduczył
wmawiać mi, że nie uznaję empirii itp.

| , lecz o wydobycie w końcu z Ciebie, co
| uważasz za abstrakt, ideę, a co za zjawisko i fakt uzyskany z
| doświadczenia.

Nie uświadczysz w opisie czegoś takiego, jak fakt
uzyskany z doświadczenia. W opisie zawsze jest
ciąg znaczków lub głosek, uzyskanych
według (doświadczenia i reguł tworzenia opisu).
Nie napiszę Ci zatem, co jest faktem uzyskanym
z doświadczenia, ani nie powiem, bo wyszedłby
mi nie żaden fakt uzyskany z doświadczenia, tylko
ciąg znaczków lub głosek, uzyskanych według
(doświadczenia i reguł tworzenia opisu). Co zaś
jest abstraktem - podawałem Ci prostą regułę,
pozwalającą w wielu przypadkach określić:
jeśli obrabia się go według reguł obróbki
abstraktów, na przykład i najczęściej matematyki,
to na pewno abstrakt. Dodam jeszcze - jeśli
go nie idzie zobaczyć, usłyszeć ani dotknąć,
to zapewne abstrakt. Tak więc ewidentnymi
abstraktami są wszystkie pojęcia pomiarowe.
Można nawet dość łatwo określić ich klasę,
to funkcje określone na zbiorze rzeczywistych
elementów o wartościach w R. Mniej ewidentny
jest taki elektron. Nie wiem, czy to abstrakt,
czy nie.

| Wpływ empirii na fizykę i inne takie jest cholernie
| skomplikowany i bardzo pośredni.
| Oczywiście, nie było by filozoficznych tomów z teorii poznania, ale
| czy bardzo pośredni?

No jasne - oczywiście [że bardzo pośredni], ale
czy bardzo pośredni?
Tak, bardzo pośredni. Nie byłoby filozoficznych tomów
z teorii poznania, zresztą niewiele wartych, bo żadnego
poznania nie ma. Jest tylko budowa modelu. Dużego modelu,
duża budowa. Fizycy nawet prawie się kapnęli, co naprawdę
robią. Ho ho ho, niegłupio, jak na nich.


A wykres na lampie oscyloskopu? Gdzie widzisz w nim matematykę?
Przecież jest faktem doświadczalnym. Dobrze, jeśli krzywa czy prosta
mieszczą się w teorii, to można wykonać opis zdarzenia, zjawiska.
A do kogo się ma zwrócić biedny badacz, jeśli ta krzywa nie zgadza się
z żadną teorią i funkcjonującymi w ich ramach opisami. Co to, faktu
nie ma?
Dla przykładu: http://sulimowski.republika.pl/art.4.htm
Nie fizycy i fizycy dali by spokój sobie z budowaniem modeli
(szczególnie wirtualnych). Najpierw trzeba znać teorię modeli w
mechanice, która posługuje się newtonowską zasadą podobieństwa.

Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: Czy Walesa jest bardziej inteligentny niz Bush?
Zdziwiony, nikt nie smieje sie z USA, smieje sie swiat z prezydenta ktory
wpakowal sie w wielka kabale i teraz nie widzi zadnego z niej wyjascia.
Sam sposob w jaki on przekonywal swiat do interwencji w Iraku byl smieszny,
efekt tego byl wiadomy od poczatku ale mimo to probowal on wcisnac swiatu
ciemnote a co ciekawe sami Amerykanie mu uwierzyli i dali mu calkowite poparcie.
Najpierw uzbrajal przeciwnikow, szczol jednych na drugich a pozniej zwalczal
wszystkich. Jak nazwac postepowanie prezydenta?
Ameryka chciala caly czas grac role policjanta na swiecie, dobry pomysl ale nie
w taki sposob w jaki robi wassz obecny prezydent. Zobacz byl waszym prezydentem
Bill Clinton zrownowazona osoba ktora dbala o inetersy USA i spokoj na swiecie.
Naturalnie mial swoje wady ale to nie byly wady ktore zagrazaly swiatu.
Smielismy sie z tego ale nie bralismy jego wad za tragedie tak jak
interpretowano je w USA. Nas interesuja mocne USA, zrownowazone z silna
gospodarka bez dominacji jej na swiecie. Kazdy walczy o rynki zbytu ale
amerykanska metoda nas przestrasza i niepokoi. Amerykanska polityka zagraniczna
nas niepokoi i prowadzi do niepokoju na swiecie. Powiedz kto chce wojny?
Spojz na obecna Polske, istnieje ta sama sytuacja co w Ameryce, na sile probuje
sie wmowic spoleczenstwu slusznosc, racje parti rzadzacej ktora nie ma nic
wspolnego z demokracja albo rzetelnym budowaniem panstwa. Zobacz ja wyglada
sytuacja polityczna zewnetrzna jak i wewnetrzna w Polsce ktora mozna porownac do
amerykanskiej poniewaz ma pewne zbierznosci. Oceniasz sytuacje w Polsce
pozytywnie jako zakorzeniony czlowiek starej demokracji? Napewno nie, wiec
zrozum ze nikt nie smieje sie z panstwa natomiast smieje sie z patologii rzadzacych.
Zreszta, zobacz jak wyglada jednostronna informacja spoleczenstwa w Polsce i USA
(zauwazylam ze tez wypowiadaja sie tu ludzie pochodzenia polskiego z USA) o
wspolczesnej historii Europy a konkretnie obalenia komuny w Polsce.
Jak malo i jednostronnie wiedza rodacy w Polsce o tamtych czasach (wniosek z
wypowiedzi pod tym artykulem na forum), dziwi mnie to, ze maja jednostronne
spojzenie na tamta sytuacje.
wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4452804.html
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=902&w=68403043
Mieli do tego nie jedna okazje zeby uswiadomic spoleczenstwo w Polsce jak i w
USA o owczesnej historii upadku komuny w Polsce i w Europie. Byly to: smierc
papierza JPII, zmiany w Europie to znaczy upadku komuny w innych europejskich
panstwach, nie jedna rocznica Solidarnosci, zjednoczenie Niemiec i mimo tego nie
wykorzystano tej sytuacji by powiedziec spoleczenstwu jak doszlo do tego. U nas
a konkretnie w Niemczech wykorzystano te sytuacje dla informacji wlasnego
spoleczenstwa w mediach masowego przekazu, zaproszono politykow ktorzy mieli
wplyw na owczesna sytuacje zmian w Europie: z USA, z Rosji; z Watykanu, z Polski
i innych panstw zachodnich jak i wschodnich, przedyskutowano te zmiane ten trend
zmiany pod wplywem polskiej Solidarnosci zmian w Europie. Jak roznia sie wersje
dyskutantow z nasza wersja, ktora potwierdzili politycy z calego swiata, tu
jeden przyklad wypowiedzi Helmut Schmidt z wersja dyskutantow?
Dyskutanci dali obraz i przyklad na forum jakosci informaci w USA i Polsce.
Dlaczego napisalam ci to wszystko? Zebys zrozumial ze my nie smiejemy sie z was,
ze my jestesmy zaniepokojeni obecna polityka jak i sytuacja godpodarcza w USA.
Nasz interes nie lezy w slabosci USA, nasz interes lezy w silnej kompromnisowej
polityce jak i gospodarce USA. Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu



Temat: wróciliśmy właśnie z Kemer hotel Magic
Hej hej) ja chwilowo w zastępstwie zony ) Co do odradzania pokoju na parterze to
mam mieszanie uczucia. Na pewno przy hotelowej restauracji to żadna przyjemność
bo muzyka gra przez większość dnia. Ale śniadanie do łózka to faktycznie fajna
perspektywa ( niektórzy ukraińscy goście wykorzystali sprytnie ten fakt i ze
swoich balkonów zrobili sobie konsumpcyjne loże))

Co do rowerów to nie widziałem ani jednej wypożyczalni. Sporo jest wypożyczalni
samochodów. Ponoć tanie ( cen nie sprawdzałem) ale tani przestaje być kiedy
zajrzeć w cennik stacji benzynowych. Bo litr 95-tki kosztuje w przeliczeniu na
złotówki 7 zlotych.

Co do wycieczek polecam Jeep Safari. Cały dzień w górach Taurus z mnóstwem
atrakcji, świetnym przewodnikiem ( Hassan, Maximus, Abdul - 3 osoby się go
pytały jak ma na imię i każdemu mówi inaczej )))))plus rezydentka z Wezyra,
która opornym wyjaśnia co i jak. Fachowo miło i pięknie plus adrenalinka,bo po
górskich bezdrożach jeździsz jeepem za kierownicą )) no - chyba że nie chcesz bo
przymusu nie ma. Jak was na 1 przystanku nad rzeką zapytają co na lunch chcecie
papu - polecamy pstrąga )))) Aha - i ciekawostka. Z organizatorami wycieczki -
raz w pierwszym raz w ostatnim samochodzie ( skacze po górach jak małpka) jedzie
kamerzysta. Można u organizatorów na koniec zamówić film na dvd. Może nie tanio
bo 20 euro, ale rzetelnie. Obiecali że film dowiozą do północy następnego dnia
do hotelu i dowieźli - nawet kilka godzin przed czasem. Minus filmu to to że
wycięli wszystkie dźwięki i obraz dali na turecką muzykę )))) ale pamiątka jest
pierwszorzędna bo górskie widoki zapierają dech w piersiach więc polecam ( a
wiem co mówię bo do sentymentalnych facetów nie należę)))))))))

Co do reszty - zaraz się wezmę za odpisywanie tym zakłamanym laluniom którym
przez cały pobyt wiejska zapaska spod strojów kąpielowych wystawała. Że obsługa
do kitu? No ba, jak słoma z butów leciała jak z sieczkarki to jak sprzątaczki
mialy nadążyć ze sprzątaniem ))))

A tak poważnie - obsługa sali restauracyjnej ( fajnie, bo na świeżym powietrzu)
jest taka, że i bez napiwku zaniesli by Cię do pokoju na rękach na jedno
skinienie. Drinki wodą majone nie są, piwko jest zimne i smaczne, polecam raki (
smakuje jak greckie Ouzo) ze Sprite. Jedzonko pycha i monotonne nie jest. Fakt
faktem kurczak, baranina, koźlina i czasem ryby - więc komuś może się znudzić (
trudno oczekiwać sushi po warszawsku w Turcji). Desery słodkie, owoce świeże i
sporo. Ja miałem wakacje życia pod każdym względem. Skrobnij na
wojtek@radioexpress.pl - jutro zgram fotki to kilka podeślę. Żona tez chce
gdzieś je wrzucać, bo ona na maxa jest w turystyczne fora wkręcona a ja tylko
okazjonalnie )))

Co do wycieczek jeszcze - paniusie które tu widzę na forum ( rzecz jasna
oburzone poziomem tego co miały na miejscu) odradzały nam jak Stalinowi
kapitalizm wykupienie wycieczek u rezydenta. Bo że drożej. No i drożej. Ponoć
jeep safari na mieście kosztuje ( u Turka tak zwanego) 12-15 euro. U rezydentki
55 dolarów. Ale masz gwarancje że nie będzie po drodze niezapowiedzianych
przygód. Bo słyszałem o przypadku że tzw miejscowe biuro podróży wywiozło ludzi
w szczere pole i jak chcieli wracać to im kazali drugie tyle dopłacić. Ale nie
uogólniam bo czarne owce znajdą się wszędzie.

oki
naklikałem się. Jak coś - pytać - odpowiem ))))
pozdrawiam
Wojtek Przeglądaj resztę odpowiedzi z tematu